marți, 28 august 2007

No, s-a sfarsit si cu drop n roll...

dar partea cea mai buna e ca azm avut si eu ocazia sa fiu in weekendul ce tocmai s-a sfarsit in masivul Parang, ce-i drept la un festival de zbor, dar asta nu m-a oprit sa trag cu ochiul la competitia de ciclism.

Au fost lucruri care m-au impresionat si din care cu siguranta vom "fura" si noi pentru editia din 2008 a Dorna Xtrem. Traseul a fost cel mai impresionant lucru din competitie. Din cate am auzit s-a lasat si cu vreo doua accidente mai spectaculoase, insa sper ca au scapat cu totii teferi si nevatamati. O rampa care te lansa peste drumul pe care urcam noi cu masina, un drop de peste un metru in curba, si inca cateva elemente m-au facut imediat sa inteleg de ce multi dintr participanti nu luau mina de pe frana. Dar au fost si acei participanti care abia o atingeau dinc and in cand :). Vremea a fost super si sunt sigur ca si pentru ciclisti a fost un sfarsit de saptamana cat se poate de reusit. Promitem ca la editia de la anul ne vom apropia cat mai mult de ceea ce am vazut in Parang. Si de ce nu, poate chiar sa facem si mai bine :)

Mai toti colegii mei din Dorna sunt in concediu, asa ca voi mai intarzia cu unele fotografii si date pe care le-am promis. Cum dau de ele, le voi si posta.

Bafta multa si coborasuri abrupte :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

nooo bihn da poze de la drop n roll?

Anonim spunea...

Okay-okay, e frumos ca cineva vrea sa invete si sa aplice; dar poate imi permiteti cateva sfaturi:

1. ar fi indicat sa se afiseze TOTI timpii in timp (sic!) util (inca asteptam cu totii rezultatele din mansa a doua de la Dorna)
2. poate renuntati la ideea ridicola cu "cea mai buna mansa din doua zile" (cine a auzit de asa ceva?) si cu finisurile acvatice care nu fac nimanui (nici macar spectacolului) o favoare
3. ar fi binevenit si un sistem de cronometrare decent, nu "la secunda" (e totusi okay, la celebrele concursuri ale lui Gratian se cronometreaza "la minut"; Costi stieeeeee!)
4. si poate putina atitudine mai de doamne-ajuta; mi s-a spus ca am castigat la tombola si am sunat ca sa intreb de premiu la singurul numar afisat pe site, iar binevoitorul om (take you wildest guess!) m-a rugat sa nu-l mai deranjez "ca el nu are nici o legatura" => please!!!

in rest, numai de bine si succes cu organizarea urmatoarei editii!

Anonim spunea...

cred k ar fi mai bine k traseul sa nu fie mult prea dificil(cu rampe prea mari obligatorii)pt k in asemenea caz incepatorii nu ar mai putea participa. parerea mea e k ar trebui sa fie doar ceva mai tehnic.
bafta pt la anul

Anonim spunea...

si totusi va laudati cu ceva poze....a cam trecut ceva timp....