miercuri, 8 august 2007

Anul acesta organizatorii sunteti voi

Una din deciziile bune de anul acesta a fost crearea acestui blog in care sa aflam din sugestiile voastre de organizare festivalului.
Modul de desfasurare a traseului il stabilim astfel impreuna si-l anuntam la briefingul de vineri 17 august. Mai ales din cei care au participat si anult trecut va rugam sa ne spuneti ce a fost bine, ce n-a fost bine atat la traseu cat si la organizare si acolo unde logistica permite vom opera schimbarile necesare. Astept comentariile voastre pe acest blog, pentru a putea fi vizualizate si de ceilalti.

19 comentarii:

Anonim spunea...

Se poate veni ca si organizator ? Sau
"coorganizator" ?

Anonim spunea...

De ce nu ati incercat sa cautati unul sau mai multi sponsori darnici pentru ca riderii sa poata urca de cate ori vor ei cu telescaunul, platind acea suma de 30 lei, nu doar 4 urcari/concurs . Spre exemplu cum este la Drop`n`Roll Parang unde pt 20E (60 lei) ai cazare si urcari nelimitate. Hai salut si ne vedem la concurs;)

Claudiu Murariu spunea...

E putin cam tarziu si in dezavantajul "coorganizatorului" sa se implice acum, insa daca este dispus cineva sa ia parte la organizare este bine venit. Scrie un email explicit pe dornaxtrem@je143.com pentru a putea discuta mai concret.

Claudiu Murariu spunea...

Noi am cautat, plus ca am avut si o experienta mai putin placuta cu unul din sponsori, sau mai bine zis potential sponsor. Interesul pentru Bucovina este mult mai mic, iar organizand astfel de evenimente incetul cu intecul il vom creste. Si noi ne-am dori sa putem da cazare si urcari gratuite, dar pentru inceput asta e ce am putut negocia.
Oricum mersi pentru mesaj si ne vedem la concurs.

PS. Anul asta premiile cele mari vor fi in bani gheata.

reini spunea...

Norco_rider(Ritza) la cate concursuri de genu asta ai participat (exceptand dorna extrem 2006)?Ai organizat vreun concurs de biciclete si stii cat de "usor" e sa organizezi un asemenea event? Vorbesti de Drop'n'Roll ca ai vazut shi tu un filmulet pe dirtbike din care nu reiese deloc dificultatea traseului(shi ai accesat un site). Intradevar poate conditiile acolo sunt mai bune dar nu asta conteaza.(saracul daca i se ofera 2 bucati de paine din care una-i mai uscata decat cealalta si o refusa pe cea mai uscata inseamna ca n-o merita nici pe prima)Urcari mocca cu telescaunul?Zi mersi ca se organizeaza cateva concursuri in tara.La Nationalele de Dh din 2004 nu a fost nici o urcare gratuita cu cabina iar premiul pt locul 1 era un abonament la revista Knox pe un an shi un set de gume maxxis(doar la tombola so castigat un trek de cross echipat destul de slab).Ar trebui sa le multumesti organizatorilor ca au depus un asemenea efort pt rideri.Tie frica ca pierzi premiul ca urci de prea putine ori cu cabina si ca nu apuci sa cunosti traseul?anul trecut concursul de dh organizat de Surmont a fost castigat de Kinda Geza care o facut 3 coborari pe traseul respectiv.Deci dak esti tare poti castiga fara probleme.Asa ca nu te mai plage si multumeste-te cu ce ai.

Claudiu Murariu spunea...

Da Ritza (norco_rider), ai dreptate, inafara de editia 2006, pe ciclism nu am mai organizat nimic, iar ceea ce imi spui despre alte concursuri este foarte trist. Am participat insa activ sau ca observator la evenimente urbane sau de snowboard, si le-am considerat pe acelea reper. Nu mi-am dorit un concurs unde cel mai bun castiga si atat. mi-am dorit un concurs unde toata lumea se simte bine si cel mai bun sa castige. Ma multumesc cu ce am dar asta nu inseamna ca nu imi doresc si mai mult.

Colegii din Vatra Dornei au reusit sa obtina o reducere la telescaun la 7 lei urcarea pentru ciclisti, iar sus la cabana se vor practica tarife speciale pentru acel weekend pe care le voi publica pe site cand le primesc.

Anonim spunea...

eu.. mai degraba..m-am gandit la un abonament.. sa zic ... platim fiecare cate 50ron sau o suma stabilita de cei de la telescaun..si urcam de cate ori vrem noi... eu anul trecut am venit direct de la mare.. iar banii nu mi-au ajuns asa cum as fi vrut eu..
Rog organizatorii sa incerce chestia cu abonamentul..

Claudiu Murariu spunea...

Buna Cosmin,

Am mai incercat varianta asta si anul trecut, insa cei ce au acel telescaun nu au fost foarte de acord. Oricum, voi incerca anul acesta din nou.

reini spunea...

Postul de mai sus nu este scris de Norco rider(ritza) ci era dedicat pt el.Deci nu era dedicat organizatorilor.Pt organizatoi:good job keep it up shi speram sa mai fie concurs shi la anu shi ar fi fain sa fie cva shi in iarna la Dorna de snowboard ski etc.

Anonim spunea...

Parerea mea este ca eventul acesta este foarte ok, si nu era cazul sa va plangeti de urcari si de cazare.

Anonim spunea...

Eu doar am intrebat de ce nu au cautat mai multi sponsori (ce am scris era o propunere pt urmatoarele editii, doarece pt editia II nu se mai poate face cam nimic). NU M-AM PLANS K NU IMI CONVINE CA DAU 30 LEI DOAR PT 4 URCARI SAU CEVA DE GENU. Nu pot sa scriu si eu ceva k gata, toti va legati ce mine. Daca nu va convin parerile mele taceti din gura si tineti-le pt voi.
ps: norco_rider= ritza (daca nu va convine nici nick-name-ul cu care m-am semnat va rog sa va tineti parerile pt voi) Multumesc pt intelegere

Claudiu Murariu spunea...

Se pare ca a aparut o mica neintelegere, mai ales din partea mea. Norco_rider si-a exprimat o dorinta pertinenta pe care noi ne-am fi dorit sa o putem indeplini, insa anul acesta ce am putut obtine au fost cele 4 urcari si reducerea tarifului la telescaun. As prefera sa aud sugestii in ceea ce priveste traseul, modul de cronometrare sau orice alte elemente ce ar putea fi de folos.

Motan spunea...

pentru norco rider: Habar nu ai cat de greu este sa faci fundraising, mai ales pentru un eveniment din acesta ,atata timp cat interesul este temporar la un nivel destul de scazut. Initiativa super ,sper sa ne vedem si anul asta dar sunt slabe sanse :(

Anonim spunea...

de ce de fiecare daca cand zic ceva trebuie sa se gasesca cativa are sa comenteze?....in fine...aici din cate am citit era vorba de concurs, asha k vb despre concurs, nu despre mine k nu sunt o persoana asha importanta.....

Anonim spunea...

In privinta cronometrari eu m-am gandit ca cel mai eficient ar fi sa fie la start si la finish 2 oameni cu 2 ceasuri sincronizate cat mai bine. Cel de la start sa noteze pe ceva numarul de concurs exact ora, minutul si secnda la care un rider ia startu ( momentul in care trece cu roata de fata peste linia de start nu momentul in care i se spune "START" ) iar la finish sa se noteze numarul de concurs si ora exacta la care un rider a trecut cu roata de fata peste linia se finish. Ulterior cand se vor face calculele vor iesi exact timpi concurentilor chiar daca ei s-au intercalat pe traseu, nu pot aparea erori asa.

Claudiu Murariu spunea...

Asa a fost facuta cronometrarea si anul trecut. Singurele momente cand acest sistem nu e perfect e atunci cand ploua. Oricat de atent ai fi e greu sa mai diferentiezi un ciclist de altul. Voi icnerca sa fac numere rosii anul acesta, buline rosii scrise cu alb, pentru a fi usor vazute de arbitri. Prognoza meteo arata foarte bine pentru acea perioada, insa e devreme sa vorbim.

gyuri spunea...

salut baieti
vad ca se cam aprind spiritele
desi nu ar trebui .ar fi bine sa dam o mina de ajutor la oamenii astea ce se chinuie sa faca astfel de evenimente care nu sint de loc usor de organizat in tara la noi in primul rind ca nu exista interes din partea sponsorilor asa de mare ca pt alte sporturi stiti voi de gen footbal.Asa ca eu unul scot palaria in fata lor si sper sa acepte sugestii si propuneri
fara a se ofensa dor ca posibilitati de imbunatatire a viitoarelor evenimente ce sper vor urma si acestei editii.
Spunea cineva aici ca nici la brasov 2004 nu au fost urcari gratuite .
Asa este eu am fost si in 2002,2003 si nu se punea problema de urcari gratuite .pate cei care sunt in cluburi cum e surmmont etc.
Da la paring poate baieti au reusit sa faca rost de mai multi sponsori dar conteaza sa existe mai multe evenimente la care sa mergi si nu sa le comparam unul cu altul in sensul sa mergi la unu in defavoarea celuilalt ,ci sa poti merge la ambele apreciind diversitatea.
Eu personal nu am fost editia trecut de la paring si nici nu stiu exact cum sa realizat cazarea etc.
Citeva sugesti asi avea pt organizatori :

Una ar fi daca sar reusi obtinerea nu de ture gratuite ci de un abonament de 50 ron pe zi sau 5 ron tura ca eu unul as face 10 ture pe zi in fiecare zi si daca vii de vineri is 150 ron sau de joi sunt 200 ron si cred ca ar fii mai convenabil pt rideri.
O a doua sugesrie introducerea de cronometru cu fotacelula una la plecare si una la sosire astfel nu sar mai isca probleme de nici un fel cu privire la corectitudinea cronometrarii.

O a treia traseul sa contina mai multa dificultate sau cel putin sa nu existe portiunile cu iarba
in opinia mea ar merge mai bine sectiuni de rdacini prin padure sau drum cu bolovani sau pamint cu piatra inglobat in el.

Oameni buni sper ca nu v-am plictisit si sper sa fiti mai intelegatori ca mtb la noi ca sport cu bikeuri profi care oricum coasta o avere sa ai o scula de inalta clasa este la inceput
iar daca suntenti un pic ambitiosi si stringeti vreo 300 de euro linistit va puteti da citeva zile in austria la leogang unde sunt trasee super puse la punct organizare de exceptie pt ca exista bani si interes iar firmele din industria mtb se inplica cu bani ca si in canada italia franta si sper in viitori ani sa reusim sa aducem si la noi in tara spiritul de acolo . Sper din tot sufletu sa inceapa si la noi sa fiie cineva interesat ditre firme si oameni cu posibilitati de investitie de un bike park de mtb ca muntii sunt har Domnului.

va salut si doresc succes organizatorilor iar riderilor maxima distractie .

jhon spunea...

salutari
vreu sa stiu daca se face xc si anu asta, si daca se face in ce zi se face ,sambata sau dumunica? mersi mult

Unknown spunea...

ma bucur ca mai tineti minte festivalurile Surmont, dar imi pare rau ca nu retineti in special chestiile care v-au placut acolo...
Oricum, atunci era si mai greu sa obtii un sponsor si nu se punea problema de urcari gratuite si buget de premiere.
Ne bucuram doar ca reusim sa avem trei discipline intr-o singura locatie si cazare ieftina la cort.