luni, 18 august 2008

Clasament Dorna Xtrem 2008

A luat sfarsit si aceasta editie a festivalului Dorna Xtrem.

Felicitari participantilor dar si castigatorilor Jitariu Andrei la categoria Juniori, Parau Sorin la categoria Seniori si Radu Tudor la categoria XC.

Clasamentul complet il gasiti aici.

34 de comentarii:

cabromat spunea...

fratilor...vreti sa va zic de o organizare?...va zic...o fost ca curu..pacat de dorna..pacat de priveliste si de munte...pacat de tot...organizare si oamenii care au organizat au fost ca curu...nici nu ma asteptam la chiar asa de naspa...

Anonim spunea...

ce o fost ca curu ba dobitocule? te-ai dat pe traseu fain? te-ai dat tot weekendu pe moka cu 40 ron(duminica inclusiv)? o fost lume? o fost concurs? ca nu so cronometrat cu precizia sutimilor ii partea a doua... da chiar nu ai ce comenta...te-ai gandit tu repede ca o fost ca curu... oamenii o facut ce o putut... multumeste-te ca ai avut unde sa te dai si cu cine sa te dai! ca deocamdata is 3 concursuri de DH pe an. anu asta s-ar putea sa mai fie unu sau doua in plus. mai bine tine-ti parerile de rahat pt tine...

cabromat spunea...

..eu as zice pana nu imi stii motivele ai face bine sa....hhhmm...sa nu zici nimic?...serios...mai bine ma intrebi cam ce am de zis..cam cum sta treaba...si dupa ce vezi ca am sau nu am motive...imi dai in cap:)...ce zici...incercam?

Anonim spunea...

imi pare rau sa admit si eu, oorganizarea a fost la pamant... nu zic de atmosfera, priveliste, oameni, zic de organizare,... sambata traseul nu era marcat... puteai binemersi sa faci cu totul alt traseu decat duminica, bine ca unii au apucat sa mai dea o tura inainte de concurs, sa vada pe unde naiba e traseul, sa nu mai zicem de cronometrare... care a fost... cum a fost... un om nu a ajuns la premiere din cauza cronometrajului aiurea... altii au scos minute in plus/minus... mai are mult de invatat romania la capitolul organizare. in rest, totul a fost super, traseu misto, de viteza, atmosfera super, am prins si vremea misto, nu ca anul trecut... a fost perfect.

Anonim spunea...

razvan esti pe campi bai tata tu ori n-ai fost acolo ori nu gandesti ce zici

Cu banii aia ne-am platit urcarile si ne-am dat pe un traseu ok dar ATAT. E vorba de un concurs totusi, ca asa ziceau veniti si dati-va la liber ..

Nu s-a cronometrat la sutime ??? Ai cazut in cap cand erai mic ??? MIe mi-au zis ca am scos 4:29, mi s-a parut mult prea bine pentru primul concurs, m-am dus a doua zi si m-am cronometrat si cat crezi ca a iesit? 5:27 !! Asa ca nu mai vorbi tampenii daca nu stii ce zici. Ca sa nu mai zic de legenendarul care era pe locul 3 la un moment dat si isi luase bicicleta de o luna de care stiu toti deja.

Fara calificari ?? Traseu marcat cu o ora inaintea concursului ?? (toate antranamentele m-am dat practic doar pe jumatate de traseu ca in rest o luasem prin alta parte) Finish mutat ceva mai sus IN TIMPUL concursului ??? Road gap care era de fapt drop de 1.5 m pe plat ??? Ce pana mea vrei sa mai zic ?????

Nu vreau sa descurajez organizatorii sunt convins ca au incercat dar nu e suficient e departe de ce ar trebuie sa fie.

Anonim spunea...

Subscriu la partea cu proasta cronometrare. Organizatorii au facut foarte multe greseli si multi participanti au avut de suferit. Ganditi-va ca poate au muncit ceva vreme ca sa obtina un rezultat bun la acest concurs si printr-o greseala de organizare ajung pe un loc cu mult in spate. Este FRUSTRANTt si DEZAMAGITOR. La un concurs, rezultatul final este cel mai important si daca se fac greseli tocmai aici, nu stiu cati vor mai fii interesati sa mai participe anul viitor.

Anonim spunea...

La partea cu cronometrarea nu am ce comenta. A fost de tot rahatul, dar sa sti ca sa muncit mult la traseul ala. Si banda nu s-a pus din prima zi k sa nu o rupa toti idiotii care nu stiu sa ia curbe.S-a facut ce s-a fa cut. Poate cu un efort in plus iesea si mai bine. Dar in loc sa va bucurati ca misca ceva in tara asta scuipati. Ceva sparle oricum au fost. Ca eu nu cred ca unu cu hardtailu scoatea timp la fel de bun cu unu cu fullu care se da destul de bine. Eu zic sa ne bucuram macar ca se incearca.

Anonim spunea...

Eu zic să vă bucuraţi că aţi fost acolo. Aş fi vrut să ajung şi eu, dar nu a fost să fie. Poate nişte comentarii critice dar cu bun simţ ar îndrepta lucrurile pt viitor.
Era mai bine fără concurs? Sau credeţi că va fi mai bine pe viitor fără concurs?
Din partea mea, toate laudele pt cei care vor şi încearcă să facă ceva. Organizarea,succesul şi reuşitele înseamnă experienţă.

Anonim spunea...

Impresiile unui grup de turisti
Puncte tari
-traseu muncit cu simt de raspundere
-timp favorabil si priveliste superba
-concurenti motivati de pasiune si dornici de adrenalina
Puncte slabe
-arbitrii nu au fost dispersati pe lungimea traseului(pt ca stateau "ciorchine" cu o sticla de bere in mana, vorbeau obscen si descurajau concurentii....ma refer la juniori- banuiesc ca luau si bani pt asta
-zone periculoase neprotejate si nesupervizate (pt a interveni rapid in caz de accidentari)
-zona de dupa finish plina de turisti, masini care probabil habar n-aveau ce se petrece, pt ca nimeni nu a marcat zona 50-100 m dupa finish, atat pt a proteja concurentii cat si privitorii.
Oricum privind lucrurile d.p.d.v. al participantilor, multa pasiune, dorinta, adrenalina, experienta....
Succes!!!!!!!!la editiile urmatoare
Daca sunt alte interese in joc, asta e......nu se va schimba mare lucru. Speram sa luati punctele slabe ca sugestii(am citit cronica de anul trecut, autoare Irina Cristian...chiar ne-a impresionat,calatoria pana acolo, antrenamentul,atmosfera, concursul,dar totul gravita in jurul concurentilor(intr-adevar ei sunt personajele principale);poate organizarea a fost mai buna....!!!!????

Anonim spunea...

Nu contest efortul depus de organizatori. Este clar ca organizarea unui astfel de concurs implica un efort enorm, care de multe ori nu este cunoscut decat de organizatori, dar hai sa nu ramanem la stadiul bine cunoscut romanilor "merge si asa" sau "bucura-te ca a existat". Se cere o evolutie, mai ales ca experienta exista.

Anonim spunea...

Ma bucur ca am mai avut un concurs. Imi pare rau ca a fost organizat de oameni care nu au nici o legatura cu acest sport si care nu accepta sfaturi...
Partea cea mai dureroasa, cea care a fost o problema constanta, inca de la prima editie, respectiv cornometrul, putea fi rezolvata foarte usor - exista acum persoane specializate, care detin echipamentul necesar si care isi ofera serviciile destul de ieftin 0 la naiba! mai bine mai puneati 10 lei la taxa de inscriere si se acoperea si onorariul acestora!!
Insa unde nu exista interes...nu iese niciodata nimic bine.

Ce nu reusesc sa inteleg este de ce, daca tot se depune un efort considerabil, nu se mai face si acel putin care sa asigure succesul deplin? Cat credeti ca-i lipsea acestui eveniment ca sa fie OK? Va zic eu: foarte putin.

Anonim spunea...

Ma bucur ca am fost acolo, a fost super, nu contest asta, dar am mers 16 ore cu masina dus intors si mi-am luat o zi de concediu ca sa fiu acolo, ca si multi altii si vroiam un pic mai mult.

Anonim spunea...

Per total a fost un concurs ok.
Cu toate ca a fost primul concurs la care am participat mia placut. Am incercat sa ma dau cat pot de mult si cam mia permis telescaunul.
Partea cu marcarea traseului e adevarata, eu si inca cativa prieteni cu care am venit am gresit total la antrenamente traseul si ne-am dat total gresit fata de traseul din concurs. Oameni care faceau parte din staff chiar nu au dat bine cand aveau berea langa ei, nu toti dar uni aveau.Trebuiau sa renunte macar pe perioada concursului. Mai multe nu am ce sa remarc.
Bravo organizatorilor pentru traseu, a fost si este unul reusit!
Sper sa se tina unul si la anul!

Anonim spunea...

Concursul a fost frumos dar se putea mult mai bine. Bile negre la cronometraj shi la arbitraj( nu au fost arbitrii unde trebuiau sa fie pt a nu se taia traseul in neshtire asha k eu unu la anu nu mai vin pt k sunt shi nishte bani la mijloc pe kre ii pot folosi altfel. Am shi eu o intrebare pt organizatori: Cum se poate k un concurent cu hardtail sa scoata un timp mult mai bun dekt multzi altzii cu full? Eu unul am f nultzi ani de dat cu hardtail shi shtiu ce inseamna cu el prin padure DECIIIIIIIIIIII???????????????? Ashtept shi eu un raspuns!!!

Anonim spunea...

Pai sa se dea Sorin pe hardtail si o sa scoata sigur cu cel putin un minut mai bine decat mine pe full :)

Anonim spunea...

eu m-am dat doi ani de zile la DH cu hardtailul si nu poti scoate timpu unuia care se da destulde bine pe full. diferenta ii enorma.

Anonim spunea...

BODNAR IONUŢ, adica tzuna din Campulung, al 8-lea timp si s-a dat pe hardtail, a iesit la 5 secunde de Mihnea. Traseul era desul de usor puteai sa scoti timp bun si pe hardtail daca te tinea fizicul.

Anonim spunea...

Salut,
Ma numesc Ariciuc Petru si sunt seful formatiei Salvamont Vatra Dornei. Sunt unul din cele doua persoane (celalalt este colegul meu de serviciu Ionut)care au organizat acest eveniment.Vad ca o luam tare din cauza cronometratului.
Dupa cum am spus si la concurs (pentru cine a auzit) la anul va fi concurs cu celula de start sau nu va fi deloc. La cum ne-ati forfecat probabil ca unii se asteapta sa facem un concurs de crosetat ciorapi la anul. De fapt acest concurs a inceput acum trei ani in cadrul unui festival organizat cu ocazia Zilei Nationale Salvamont. La amenajarea traseului am fost ajutati de catre Sorin Parau si Gratian (carora le multumesc si acum). De atunci traseul a fost modificat de 3 ori (de fiecare data in proportie de 90%). Acesta din acest an va ramane definitiv. De fapt nu incercam sa concuram cu nici o alta competitie din tara, incercam sa descoperim impreuna cu voi cateva trasee de dat. Personal nu sunt adeptul DH-ului. Eu am o bike de treking... Daca se dorea un super concurs atunci era inscris probabil intr-un calendar competitional... etc, etc
Legat de taxa de participare, faceti un mic calcul: o urcare costa 9 lei, se pot face in medie 7-8 coborari pe zi (au fost care au facut 11!!! - NU CRED CA S-AU LAUDAT). Inmultiti cu 3 zile si veti vedea care ar fi fost suma necesara pentru "dat".
Noi asta am vrut: SA VA DATI OAMENI BUNI.
Nu au fost calificari din cauza ca au fost f multi rideri care au spus ca se pierde timp cu cronometrare, oricum intra toti la concuRs, SE PIERDE TIMP DE DAT CU BIKE-UL!!!.
Nu a fost banda pe traseu cu o zi inainte pentru ca avem experienta anilor trecuti cand unii bikeri nu se incadrau in curbe si rupeau benzile la greu. Sa incerce cei ce comenteaza atat de usor sa amenajeze un asemenea traseu: domnilor, s-a lucrat 12 zile cu voluntari intre 13 si 40 de ani la sapat si amenajat traseul cu lopata si tarnacopul.
Sau incercati sa va luptati cu o mentalitate de tarani nascuti parca in BMW care mai si ocupa functii de conducere in oras si ordine publica , si incercati sa introduceti notiunea de mountainbike in zona!!! Cum te simti cand te opreste militianul sau jandarmul si te intreaba la 12 AM de far, claxon, etc, etc la o bicicleta de DH sa spunem? Sau cand jandarmul opreste un pusti de 11 ani in parc si-i desumfla rotile "ca nu are ce cauta cu bicicleta in parc". Si exemple ar fi multe.

Sau cand ajungi sa ceri bani de la potentiali sponsori (patroni de hotel)pentru premii sau sa acoperi diferenta de plata la urcarea cu telescaunul in cele trei zile si ti se spune: dar ce beneficiu imi aduce mie acel concurs de bicicleta? NO COMMENTS.

Un alt exemplu: o parte din banda pentru traseu a fost "imprumutata " de un voluntar pe riscul lui de la o firma... (nu intru in amanunte ca s-ar putea auzi!) Asta tot din lipsa banilor.

Voi stiti cat costa o echipa de arbitri cu celula de start si sosire?
Astept un raspuns de la desteptii cu sfaturi. Voi tine cont de oferta la anul...

Bineinteles din punctul de vedere al concurentului de DH majoritatea geselilor de organizare ni le asumam. Si vom tine cont la anul.

S-au facut multe greseli pentru ca am incercat sa ne pliem pe dorintele bikerilor DUPA ce s-au dat pe traseu. REGULILE NU SE SCHIMBA IN TIMPUL JOCULUI. ASTA E!!!

O intrebare:
CHIAR NU A PLACUT NIMANUI TRASEUL DE CONCURS?
Am inteles cu cronometrarea, dar restul?

o seara placuta!

Anonim spunea...

Traseul a fost chiar OK. Nu a fost unul greu, a fost unul pe care sa il poata parcurge oricine. Mie unul chiar mi-a placut. Singura chestie care nu mi-a prea suras fost dropul ala de pe podul de lemn. Eu zic ca acolo trebuia o aterizare. In rest chiar nu am ce zice, eu unul m-am dat si mam simtit bine.

Anonim spunea...

DOAR DOUA VORBE:
SUPER OK

ATI FACUT UN EFORT.

Anonim spunea...

DOAR DOUA VORBE:
SUPER OK

ATI FACUT UN EFORT.

Anonim spunea...

Am un sfat pentru organizatori: faceti mai multe premii I, II, III si premiati pe toata lumea. Asa nu veti avea nemultumiti.
Si inca ceva: mai are vreo importanta ca ai un timp la secunda cu inca alti 3 sau 4 si esti dupa mijlocul clasamentului? Care este viteza de reactie a DEGETULUI ce apasa STOP CRONOMETRU? Mai conteaza?
Intradevar, nu ar strica un start electronic, dar costa frate. Si la cate mentalitati aveti de intampinat... va urez doar spor cersit. EU VIN SI LA ANUL CHIAR DACA MA CRONOMETREZ SINGUR. TRASEUL ESTE SUPER.

Bai Pacalici, cel cu taxa de participare: ai calculat cat te-ar fi costat sa te dai trei zile pe traseul de la Dorna? Nu mai punea ca eram lasati sa ne bagam si in fata!!!

Anonim spunea...

Nu inteleg intrebarea, traseul a fost singurul de care toata lumea a zis ca a fost super ok, de ce intrebi daca i-a placut cuiva?

La chestia cu panglica va inteleg ca e scumpa si n-aveti cum sa puneti panglica dupa fiecare rider ce o rupe dar sincer traseul era usurel nu cred ca s-ar fi rupt prea mult si daca mai dadeati o tura rapida cu jumatate de ora inainte de concurs sa vedeti pe unde s-a rupt eu zic ca nu era nici o problema.

Pana la urma problema majora era revenirea de pe forestier in padure ca in rest nu aveai cum sa iesi de pe traseu. Deci acolo o pancarda pe un copac o sageata desenata cu sprayul, orice ..

Ma bucur ca m-am dat si o sa vin si la anu, nu am pretentii sa fiu cronometrat la secunda dar nici sa ies cu 1 min mai bine decat am scos deja. Imi dau seama ca fac ceva in neregula doar prin comparatie cu ceilalti, numai asa pot progresa. Nu-mi trebe premii si nu cred sincer ca a venit cineva la DOrna doar pentru premii. Nu cred ca e nevoie neaparat de celula, se poate si fara, doar mai multa atentie.

In final eu vreau sa va felicit si sa imi cer scuze pentru reactia violenta de la inceput, dar m-a enervat replyul lui razvan, e primul meu concurs, nu am termen de comparatie. Va rog doar sa incercati sa luati criticile in mod constructiv. Imi dau seama ca ati muncit enorm si mai ales ca v-ati lovit de "dorei" ca cei de jos de la telescaun care miroseau a bautura de la o posta si cu care nu poti sa te intelegi.

Mult succes in continuare!

Anonim spunea...

am sa fac ce trebuia sa fac de la inceput faraposturi interminabile si anume am sa enumar sugestiile mele:

- mai multa atentie la cronometrare(nu consider ca trebuie celula neaparat)
- marcarea in prealabil a traseului pentru antrenamente(nu neaparat panglica, niste semne acolo unde ai putea sa dai gres sunt suficiente)
- daca se poate un landing la drop dar este greu imi dau seama;

Mi-a placut:
- traseul
- urcarile incluse in taxa de inscriere
- zona
- faptul ca m-am dat cat am putut aproape 3 zile.

Anonim spunea...

Bravo! Cosmine, pt penultimul comentariu, pertinent si la obiect. Ai intarit de fapt ceea ce au admis cu totii si anume ca traseul a fost super, gratie efortului organizatorilor si voluntarilor;au fost insa si mici erori pe care le-au sesizat cam fiecare, dar asta numai pentru ca lucrurile sa evolueze in bine.Intr-adevar e fffff greu de lucrat cu oamenii indiferent de domeniul in care lucrezi.

Anonim spunea...

Bravo! Cosmine, pt penultimul comentariu, pertinent si la obiect. Ai intarit de fapt ceea ce au admis cu totii si anume ca traseul a fost super, gratie efortului organizatorilor si voluntarilor;au fost insa si mici erori pe care le-au sesizat cam fiecare, dar asta numai pentru ca lucrurile sa evolueze in bine.Intr-adevar e fffff greu de lucrat cu oamenii indiferent de domeniul in care lucrezi.

Anonim spunea...

Multumim mult de aprecieri, sa stiti ca vom tine cont.
A mai aparut o problema in clasamentul juniorilor sezizata de 2 competitori. Dupa studierea atenta a fiselor da arbitraj s-a constatat ca pentru numarul 7 din concurs (Ivan Ionut) nu a fost facut corect calculul timpului de sosire. Astfel din timpul total, in loc sa-i fie scazute 2 minute i s-a scazut 1 minut, timpul sau real fiind de 4.42 si nu 5.42. Vom modifica si clasamentul in cateva ore.

SCUZELE DE RIGOARE IONUT.

...TOTUSI TREBUIE CELULA DE START

Anonim spunea...

HAHAHAHAHAHA...

si caaati din ceilalti participanti sunt oare in aceeasi situatie?

sa inteleg ca nu se corecteaza decat in functie de cat de mare gura face respectivul...

noi sa fim sanatosi!

Anonim spunea...

Nu a fost deloc o solicitare tip GURA MARE. Chiar a fost de bun simt.
S-a reverificat TOT clasamentul.

Anonim spunea...

Pai atunci mai puneti simie un minut ca m-am cronometrat a doua zi si am scos cam cu un minut peste timpul meu
Carjan Cosmin

Anonim spunea...

Punem un minut la concurul de la anul.

Noroc.

Anonim spunea...

Punem un minut la concursul de la anul.

Noroc

Anonim spunea...

nu inteleg de ce va agitati la asemenea chestii.... doar nu traiti din dh ... nu ? have fun!

Anonim spunea...

http://lumerkoz.edu It is a very good thing, http://www.comicspace.com/adalat/ blvdtime scavengers http://barborazychova.com/members/Buy-Lipitor.aspx braintree http://soundcloud.com/prevacid spectrum http://riderx.info/members/Buy-Percocet.aspx subsequently http://community.goldenfoot.com/profile/Sibutramine neonatology